donderdag 19 januari 2012

Voorbereidingen

Het begint nu wel erg dichtbij te komen, over drie weken ben ik hopelijk aangekomen in bristol en heb ik de sleutel tot mijn nieuwe kamer gekregen intresse? check onderstaande link even. ik kijk ontzettend uit naar deze stage maar enige natuurlijke spanning is natuurlijk wel aanwezig. vandaag nog even contact proberen te krijgen met mijn contact persoon daar maarja.. ''she is currently in a meeting, I will ask her to call you back. she has got your number. ja dat hoor ik nu al drie dagen. maar het mag de pret niet drukken heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. benieuwd hoe ik mijn stage ervaar? volg mijn blog of voeg me toe op gezichtsboek(facebook)

http://www.mackendrick-norcott.co.uk/more_details.php?profileID=100489000877&emailAlert=1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten