maandag 27 februari 2012

Bristol begint te wennen,

mijn verblijf in Bristol is nu al bijna 3 weken, en ik moet zeggen dat het al aardig begint te wennen, heeft natuurlijk ook te maken met het feit dat ik mijn draai begin te krijgen op stage en elke dag weer nieuwe mensen leer kennen. ook heb ik eindelijk een bank account weten te openen dat had nogal wat voeten in de aarde doordat ik hier maar voor een korte periode ben, maar ik heb er nu eenmaal eentje nodig voor mijn salaris. afgelopen woensdag had ik mijn 3 afspraak bij de bank. en hier werd me verteld dat het lastig ging worden om een account te openen vanwege de periode, maar hij het wel wilde aanvragen voor me. toen hij een kopie wilde maken van mijn ID kaart, kwam die er achter dat ik 19 ben. toen kon die vanwege mijn leeftijd ineens direct een rekening openen. het heeft 2 weken gekost maar nu heb ik wel eindelijk mijn Engelse bank pas.

natuurlijk was het ook heerlijk dat Ajax afgelopen donderdag van Man. United wist te winnen. helemaal aangezien de meeste van mijn collega's groot fan zijn van Man. United. nu maar hopen dat Nederland aanstaande woensdag Engeland even flink op zijn donder geeft.

helaas heb ik in dit blog minder te vertellen dan in mijn vorige post, ben druk aan het werk en heb vandaag even genoten van mijn vrije dag, morgen vroeg weer van bed af om 7 uur te beginnen in het Hotel. wil je me toch even spreken, voeg me dan toe op skype ''olivier4042''


Geen opmerkingen:

Een reactie posten